مهر ۱۴, ۱۴۰۳

بازدید دکتر محمدرضا نادی و هیئت همراه از آشیانه در دست ساخت هلدینگ علاءالدین

0

در روز یکشنبه مورخ ۲۸/۰۶/۱۴۰۳ همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و ایام مسعود ماه ربیع‌الاول ، دکتر محمدرضا نادی بعنوان نماینده تام‌الاختیار هلدینگ اقتصادی علاءالدین ، در رأس هیئتی بلندپایه متشکل از مدیران و مقامات صنعت هوانوردی ، از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید نمودند . هدف از این بازدید نظارت بر روند ساخت آشیانه‌های هلدینگ علاءالدین بود که دکتر محمدرضا نادی با حفظ سمت ، علاوه بر عضویت در هیئت مدیره و مجامع عادی و فوق‌العاده ، قائم مقامی مدیرعامل خطوط هوایی تابعه هلدینگ را نیز عهده‌دار می‌باشد .

دکتر محمدرضا نادی ضمن رایزنی با تیم مهندسین عمران و معماری ، و بررسی نقطه نظرات فنی و کارشناسانه ، خاطر نشان شد در تمام طول پروژه حفظ ایمنی و استاندارد و نیز تعمیم پروتکل‌های اویوشن به حوزه ساختمانی ، از الزامات بوده و رعایت آن برای تیم اجرایی ضروریی است .

دکتر محمدرضا نادی نقشه کلی و اهداف استراتژیک هلدینگ از تاسیس ایرلاین و ورود به صنعت گردشگری و توریسم را برای حضار تبیین و تشریح ، و سیاست‌ها و خط مشی‌های پیش رو را به دست‌اندرکاران ذیربط ابلاغ نمود . همچنین به موازات آشیانه‌ها ، احداث هتل و مجتمع‌های اقامتی نزدیک شهرهای فرودگاهی در دستور کار قرار گرفت که پس از تدوین تئوری‌ها توسط دکتر محمدرضا نادی ، ریل‌گذاری‌های لازم برای تحقق امر به مرحله اجرا خواهد رسید .

در خاتمه پیشرفت فیزیکی کار با پلان تیپ طبقات و شیت جزئیات توسط دکتر نادی و سایر متخصصین مورد بررسی و مطابقت قرار گرفت . این سازه‌ها پس از بهره‌برداری بعنوان آشیانه هلی‌کوپترهای شرکت شفق بال ایرانیان و نیز بعنوان بیس پروازی هواپیماهای شرکت هواپیمایی هاناایر ، مورد استفاده واقع خواهند شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *